Friday.

Det känns inte ens som att jag vart i skolan idag.
Och ändå har man fått en hel bok gjord där.
Det är märkligt.
Bara 2 veckor kvar till tentorna nu....

Kom precis hem från stan efter en runda med Kim, Sandra och Rask.
Fick inte mkt köpt alls.
Men present till Kim och min första foundation som jag betalar själv.
Kors in the tak.

Ikväll ska jag ut till pappa.
Äta middag och ha det trevligt som alltid där ute.
Sen på lördag är det först match innan den vanliga svängen till Wasa.
Fast på lördag är det ju inte vanligt :)

Sen så är söndagen helt fri för allt.
Känns som lite Fek borde studeras.
Vem vet, jag kanske chockar mig själv och faktiskt gör det.

Förresten funkar min tv nu :)

Take Me Back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0