Helg helg helg

Jag slutar aldrig att bli förvånad över vart mina pengar kommer ifrån.
Det bara dyker upp.
Nu har vi fått x-antal tusen från csn oxå.
Egentligen skulle jag kunna skit i lånet i ett par månader haha.
Men lånet blir inte överdrivet stort efter 2 år så jag har hellre pengar nu och betalar av sen :)

Just nu skulle jag vilja åka till fjällen iaf.
Skulle va så sjukt kul.
Så fick Jenka sin resa bokad iad.
Tråååkigt avis man blir kanske.
Jag vill oxå.
Många många många år sen jag va där.
Min bräda behöver få luftas.
Ligger i garaget och bara dör.

Sen är det helg nu oxå som vanligt.
Det firades med lite godis (!) till lektionen för att hålla oss vakna.
Himla nice.
Firas även med tvättstugan och städning av kylskåpet.
Mindre nice.
Så ska jag göra klart min redovisning idag har jag tänkt.
Bara PowerPointen kvar men det är ju illa det.
Så är det ju att lära sig skiten också.
Och komma över nervositeten.
Fick ett tips av Nina idag som lät himla löjligt.
Är helt klart värt att testa.
Funkar det inte så funkar det inte så får jag helt enkelt ta ngt starkt att dricka innan nästa redovisning haha.

Nu ska jag snart ringa mamma.
Måste fråga hur vi ska göra med det som hände på träningen igår.
Det här blev jättepinsamt och löjligt.
Men inte ska jag tycka det iaf.
Det är ju faktiskt vuxna människor det handlar om.
Trodde jag iaf.
Men man har ju haft fel förr.

Ajja, reklamen är slut.
Vi hörs säkert senare.

Hej små knattar.


Så får vi väl säga grattis till den här liraren som klara körkortet idag.
Det är många som gör det nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0