Jag tror på godhet och bättring

Vårat innebandylag är grymt.
Idag torska vi med 14-2 haha.
Lite försvarbart är väl kanske att massa va borta.
Våran ena målis fick hoppa ut och spela back för andra matchen iår (vi har spelat 3) för att vi skulle få fullt lag.
Och hade inte Rask och Emma börjat lira i måndags igen hade vi vart 8 utespelare.
Men vi hade kul hela tiden.
Inte ens jag bjöd på någon sur min så det blir inte mycket pengar i min burka som jag ska skapa.
Bra Alexandra. Kanske finns hopp för idioter som dig oxå.

Var himla trevligt ute hos pappa igår också.
Det är det alltid.
Bäst att passa på nu så länge jag får sova i huset för när Oskar och Eva flyttar in blir det Oskars rum och det är så himla kallt i den lilla stugan när elementet lägger av ibland =)

Nu är det snart dax för fotboll iaf.
Och mina drömmars man spelar ju i portugal.
Ronaldo såklart :)
Hoppas ju på Sverige vinst men det ser ju inte så ljust ut.
Men det har ju hänt mirakel förr.

Och snart kommer Rask och Kim in.
Tror det är dom iaf.
Kanske ska ta att göra sig iordning.
Men det är ju så himla tråkigt och jobbigt.
Det råkar va så att jag är helt slut efter matchen,
Och varje gång jag tar en klunk vin bränner det i magen.
Men jag ska bara till Wasa ikväll.
Så är det.

Så hej med er.
Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0