Kalasdax

Idag blire kalas för lillebror och Nisse.
Längtar redan nu till smörgåstårtan vilket ska bli sjukt gott.
Men även sjukt långt kvar tills jag får äta den.

Sitter i kö till csn nu och har gjort det en evighet men det går ju fan inte framåt i kön.
Jag som bara vill ha ett ocr nummer för att betala tillbaks min skuld.
Nu är det iaf bara 3 framför.
Bara jag inte får någon som jag inte förstår vad dom säger idag igen.

Igår slängde vi även i blonda slingor i Barras hår.
Även skägget och polisongerna och det ser inte klokt ut haha.
Men det är ju tur att någon bjuder på sig själv så vi andra får skratta lite =D

Tantfan på csn koppla bort mig!
En till tantjävel tog bort mig och nu brusar det bara i telefon.
Vill dom inte ha tillbaks några pengar?
Jag behåller dom gärna!
Nu ger jag fan upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0