Ska det vara så svårt.

Idag har jag vart duktig och börjat dagen med en timmes promenad.
Får se hur länge det kommer hålla i sig.

Sen vart det mormor en sväng efter en snabbdusch och nu sitter jag här och kollar grejor till arbetsförmedlingen och jag fattar inte vart jag ska in på datorn.
Vilke tur att jag är så himla smart.
Fick även äntligen tag på csn så jag kan bli av med mitt lån.
Ska betalas av imorgon på 17000 kronor.
Skönt att bli av med den skiten direkt iaf.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.
Ser iaf grymt mycket fram till helgen då det är fest både fredag lördag.
Utklädnad båda gångerna och sånt är jag ju grym på, inte!
Men som sagt va det ska bli kul iaf.

Nu är dax att blåsa håret.
Svinkallt när det är blött.
Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0