Skitengelska

Nu är engelskan iaf klar och det känns skönt.
Men inte med redovisningen.
Prata igenom det nyss med powerpointen och det tog nästan 8 minuter.
Hallå jag har inte 8 minuter på mig.
Och jag vill absolut inte redovisa i 8 äckligt långa minuter.
Och då har jag redan tagit bort saker.
Men lär jag mig det lite bättre kanske det bara rullar å och går fort.
Jag brukar ju prata fort när det väl gäller.

Ska snart ner i tvättstugan iaf igen.
Va en lirare här från hyresgästföreningen nyss.
Sånna saker får mig att få ångest.
Jag känner mig elak som går med.
Men jag fattar ju knappt vad det är jag ska gå med i.
Fatta att hyran skulle höjas massa men det var allt.

Men som sagt va, det är ett litet problem just nu.
Nae små vänner.

Plikten kallar.
Tvättstugan nästa.

Hej så länge



Jag älskar den här bilden haha. Anka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0