Underbara lediga dag

Är det inte härligt med lediga dagar?
Ligga i sängen och sova hur länge man vill och bara gör det man känner för?
Ta det lugnt och skönt.
Precis så såg min lediga dag ut, inte.

Klockan 10 begav jag mig till Kimstad där vi satt och plugga till halv 4.
Vi tog ett litet break när vi drog till Norsholm och köpte mat.
Synda synda synda.
Det är det enda jag gör haha.
Så dåligt, men pluggar man typ 4 timmar måste man unna sig ngt för att överleva.

Så 16.10 var jag tillbaks i stan och sprang ner till tvättstugan som jag har till klockan 7 idag.
Som sagt va är det inte skönt med lediga dagar när man gör vad man känner för?

Tackar för att det är dom Desperata Hemmafruarna ikväll.
Det är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0