Yeah!

Va så lite så Sandra.
Men jag skrev faktiskt att det inte var ditt fel den här gången ;)
Och att jag svarar här till dig är att jag inte fattar/kan kommentera din blogg haha.
Förövrigt vad är det för skada på foten nu?

Förövrigt luktar det lik vid mina soppor när man kommer ner i källargången.
Undra om det är en till jävel som ligger och ruttnar i huset =P

Förövrigt blir man väldigt varm av att springa ner till tvättstugan hela tiden.
Så det ska bli mer än skönt med en dusch snart.

Sayonara.

Kommentarer
Postat av: sandriill

hahaha! Men det är ju inte så speciellt svårt. Jag får lära dig :D Det är en ledbandsuttöjning IGEN och en stukning. :/ 2-3 veckor på kryckor. ORKA

2008-10-14 @ 19:50:37
URL: http://sandrapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0