15.9.08

Nu kommer det yttligare ett tråkigt inlägg.
Detta på grund av att jag är uttråkad.
Sitter och läser bloggar men det tröttnar man på efter ett tag.
Men jag gillar fan GayBloggen haha.
Jag skulle vilja ha en gay-vän :)
Men det sägs så att iaf någon man känner är bög.
Så jag undrar av alla dom jag känner det är som är bög.
Sägs det samma sak om tjejer?
Undra då vem som är lesbisk.

Imorgon är det äcklig skola igen.
3 dagar kvar, skönt att man missa en.
Dock den lektion jag som sagt va behövde gå på.
Skönast av allt är att det inte är träning idag.
Det ska gudarna veta.

Förövrigt har jag gjort det äckligaste jag någonsin gjort idag.
Varför skrattar man åt nåt sånt? haha.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0