25.9.08

Vissa dagar uppdaterar man massa om bara skit.
Sen nästa inte ett skit.
Egentligen behöver man inte man skriva alls.
För det är ju ointressant skit.
Men hur oinstressan det än är så älskar jag att läsa om alla andras oinstressanta skit.

Idag har jag iaf gett min fisk några nya vänner.
Men han verkar inte uppskatta dom.
Och malen jag köpte kommer snart bli smällfet för den gör inget annat än äter.
Gud vilket problem jag har med mina fiskar =D

Annars är det helg nu som varje torsdag.
Den här är dock helt fullspäckad.
Känns kul men ändå tråkigt.
Lite få sitta och undra vad man ska göra vore trevligt.
Men nu ska vi inte klaga när det äntligen händer saker.

Nu ska jag iaf sätta mig och plugga.
Så kanske jag slipper det så morgon i mycket när jag har tusen saker att göra.
Jag hatar att plugga.

Ciao. Vi ses vid 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0