Andra Avenyn

Har precis sett säsongens andra avsnitt av andra avenyn.
Det var inte alls så bra som jag hade hoppats idag.
Bättre lycka nästa gång :)

Efter flera timmars pluggande. Nästan tre iaf ;)
Så är det nu dags för bara tv och åter tv.
Skapligt skönt.

Imorgon blire kalas hos Anna innan träningen.
Jag som solar på onsdagar.
Ska försöka hinna innan :)

Ajja, min fisk ligger fortfarande död på botten.
Varför är jag så sjukt lat och elak och inte tar upp den?
Stackars den andra lilla svarta fisken som simmar ensam.
Jag måste nog åka och köpa fler.
Men det är svårt för jag har beslutsångest om hur många och vilka haha.
Skapligt i-landsproblem

Dax för Maria Wern eller vad serien nu heter.
Det va  ganska bra förra veckan.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0