Det där One Tree Hill

Det är verkligen hur sjukt bra som helst.
Man kan se det hur många gånger som helst och aldrig tröttna.
Går inte ett program utan att tårarna rullar.
Det är en serie man aldrig vill ska ta slut.

Helgen har vart rolig förresten.
Lite för mycket katstrof på lördagen men det kan jag bjuda på.
Men för er som inte såg det,
det kommer inte hända igen!
Skapligt ont i skallen kan man säga.
Men man lever bara en gång.
Så det gäller att passa på.

2 vinster i innebandyn blev det också.
Synd att påstå att Onyx va bra.
Vi är ju inte det heller så jag ska väl egentligen inte säga ngt.
Men skönt att börja med vinster.
Fast det gjorde vi förra säsongen också.
Och vi såg ju alla hur det gick.

Nu ska jag slänga mig framför tv:n innan det är träningen.
Hoppas magvärken gått över tills dess för annars blir det ingen lång träning.
Damn.

Ajja, hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0