Dom där himla digitalkamerorna

Jaha, så satt vi på datalektionen idag och Rolle gick igenom saker som fanns.
Jag säger Rolle bara för att det blir roligare så.
Du kommer vi in på en mapp som heter Kick-Off 2008.
Och där finns det hemskaste kort jag någonsin sett.
Dom borde förintas.
Jo för här är man snäll och ställer upp och leker lekar.
Så står det en jävla tvåa där med sin kamera och helt plötsligt är man fångad på bild.
Ett helt jävla kort med endast mitt arsle på!
Och när det dyker upp på skärmen kan ju inte Jenka och jag gör annat än att börja asgarva.
Vilket leder till att många vänder sig om.
Vi sitter längst bak och läraren har typ genomgång.
Tårarna bara rinner på mig.
Jag vill mer än gärna veta vem boven är haha.

Sen finns det ju tusen andra kort på alla som är jobbiga.
Men det där slår nog fan alla kort som jag vart med på.
Okej det finns ett till i mappen där men det ska inte tas upp :)

Så har jag blivit utmanad och i brist på annat svarar jag :)

1. Vilken mat äter du ofta? -
allt som är gott. just nu inte mkt av en äcklig anledning.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? - haha det beror på hos vem =D men mest sitter om ingen ber om hjälp tror jag. Är ju hemsk lat.

3. Var sitter du helst och bloggar? - Soffan är ju favoriten.

4. Köper du ofta Triss? -
Ibland om dom är upphängda och sjuan finns kvar. Gillar mer dom stora lotterna med många nummer att skrapa som tar tid. Förutom den gången jag blev lurad då...

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? -  Buggan var ju sjukt kul. Och Australien såklart.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? - Blire väl femma eller trean. Har inte många fler.

7. Klädbutik -  Gillar inte att handla så när det är dags går jag in i alla och köper det jag gillar

8. Inredningsbutik -  Ja du blir väl samma svar här 

9. Godis -
Inte nu längre. Men choklad är ju himla gott :)

10. Stad - Inte en blek men jag vill åka till många. Bla New York

11. Dryck - Vatten, läsk, allt som har med alkohol att göra (typ)

12. Musik -  Jag gillar allt förutom typ klassiskt skit och dom som skriker

12. TV-serie -  Desperata Hemmafruarna. och ABSOLUT One Tree Hill!

14. Träning -  Innebandy i mängder. Fast inte denna vecka

15. Bakverk - Monas kaka är himla fin. Kladdkaka och allt annat som är onyttigt

16. Kaffe - Neheee då, ser inte poängen med att tycka om skiten

Om man ska utmana utmanar jag väl de som inte har ngt att göra =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0