Helgens bravader

Fredagen vart ju wasa som ni vet.
Och igår bar det av ut till Blacka med Cissi.
Satt hemma hos mamma och Nisse och drack lite vin och öl innan vi gick till Franka som hade inflyttningsfest.
Det var trevligt måste jag säga.

Idag har det bara vart lugnt lugnt lugnt.
Hoppades på att få klippa gräset då jag ville testa gräsklipparen haha.
Det såg lite kul ut faktiskt.
Men så blev det inte.
Vid 4 åkte jag till Kim och snabbis och tog en cigg innan jag åkte till stan.
Vi gick till Athena för att fira av Cissi.
Även fast det är en vecka kvar tills hon åker.
Himla god mat, speciellt tzatzikin eller hur det nu stavas.
Stark som tusan men underbar.

Sen gick jag hem och hamna i soffan.
Såg slutet på One Tree Hill och väntar nu på Andra Avenyn.
Och eftersom att jag nu kan äta igen och har vart sjukt onyttig de senaste dagarna så fortsätter jag såg kvällen ut.
Råka springa ner till Statoil och köpa en fet chipspåse.
Gott jävlar, va inte igår jag gjorde det direkt.

Annars är sportlivet för mig just nu katastrof.
Torsk med 4-1 mot Rögle efter en förlust mot Brynäs oxå.
Det här kan inte bli mycket värre.
Linus ska på skämt innan det drog igen.
Jag tror Rögle vinner sm-guld iår. Synd att han nog inte har rätt ;)
Men det har ju bara gått två matcher så det är mååånga kvar.
Det här vänder.

Tack för mig.
Nu är det dags för Andra Avenyn.
Och så som jag har längtat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0