Hur fan ska det här gå?

Jag fattar inte hur jag ska kunna lösa ett tal när det inte är visat hur man gör?
Jag får ta det i skolan.
Så får jag sammanfatta det jag har gjort imorgon istället.
Bara det är Fek och engelska jag gör så blir det bra.
Databoken är klar. Har sparat det sista avsnittet som är sammanfattninga av allt som jag ska göra nästa vecka.
Då vet jag vad jag kan och inte kan.
Vad som lixom fastnat och inte fastnat.

Så jag ska väl sätta mig och va torr och tråkig igen.
Har ju inget annat att göra ändå.
Dessutom är det skit på tv.
Eller Filip och Fredrik då men det här programmet är inte lika kul som dom andra.

Förresten så hände en festlig sak nyss.
Det ringde nån snubbe från något fotbollslag i Eneby.
Han hade någon kille där som skulle åkt med honom hem men nu gjorde han inte det.
Så han visste inte hur den där killen kommit hem, om han ens va hemma m.m.
Och den där killen hette tydligen Mahrs så dom ringde till mig och fråga om vi va släkt.
Haha inget festligt.
Men nae han är ingen nära släkt iaf.
Hade nog aldrig hört talas om liraren iaf.
Men det måste va ett bevis på att namnet är ganska ovanligt.

Nae nu ska jag studera mina fiskar en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0