Jag heter Alexandra

Damn vad jag har vart duktig nu.
Egentligen har jag inte fått fram några bra saker.
Känns som att det är gjort i onödan.
Men om 8 dataskrvina sidor med förklarade ord är onödigt hänger jag mig.

Ser fram emot imorgon något enormt.
Hoppas det blir festligt.
Speciellt nu när jag skiter i seriepremiären.
Jag som behöver röra på fläsket.
Men vem vet, jag kanska tar en löprundar imorgon på min lediga dag? ;)
Speicellt när jag verkligen inte har annat att göra.
Men det löser sig.
Det gör det alltid.

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen.
Kommer inte kunna sova för det har jag inte kunnat göra dom senaste kvällarna.
Det suger.

Nu är detta om mitt ointressanta liv slut.
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0