Life Is Wicked

Sandra, jag visste att du skulle bli lycklig över att ha smittat mig ;)
Hoppas ditt går över snart,
du har ju vart sjuk en evighet.

Bladet gjorde klubban lite bättre.
Men Maddes klubba var ännu bättre så det blir nog den på fredag.
Muppiga äggskallar som ska sätta en match halv 8 en kväll.
En frdagkväll!

Styrelsen kom även med det smarta beskedet att vi ska inventera.
Imorgon. Hallå, lite framförhållning tack!
Jag kan inte,
ska bowla med klassen.
Men jag har gjort allt annat de senaste åren.

Bara tre timmar kvar i skolan den här veckan.
Sen är det helg kära vänner.

Sen hatar jag att det är såhär.
Vill inte.
Men jag är ju den enda som bryr mig.
Om man nu kan kalla det att jag bryr mig.
Det dyker upp i skallen någon gång ibland.
Det är så sjukt stelt.
Va fan skulle det här va bra för?
Och varför bryr jag mig.
Du gör det ju inte.
Så Alexandra, ge upp, bara ge upp!

Even though I knew that you would break my heart


Kommentarer
Postat av: sandriill

haha.. jaa. men du har ju gått o sagt hu länge som helst att du har så bra imunförsvar. gud straffar somliga. Ska till vårdcentralen idag så dom får kolla upp vad felet är på mig (: hoppas du mår bra :)

2008-09-05 @ 08:40:14
URL: http://sandrapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0