Nystart

Ny äcklig måndag.
Skönt att den börjar med sovmorgon.
Men hade hellre slutat halv 12 än börjat halv 1.
Men sånt är livet.
Halvkort dag på onsdag iaf.

Nu sätter det gamla nya livet igång iaf.
Efter att i helgen tagit igen det jag inte kunnat äta på två veckor är deet nu dags för en nystart med bantningen igen.
Känner mig noll motiverad men va fan.
Det kommer väl tillbaks snart.

Träning ikväll. Hoppas på mycket folk.
Förövrigt är det seriepremiär på fredag.
Funderar på att skita i det.
Finns annat jag vill göra istället.
Men ändå vill jag spela även fast vi kommer få dyngtorsk.
Har ju några dagar på mig att bestämma mig.

Men nu äre dags att gå till skolan.
Tre timmar härligt företagsekonomi.
Och om ryktet stämmer måste man redovisa talen på tavlan.
Skolan dödar mig långsamt.
Och riktigt plågsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0