Påkommen

Blev visst påkommen med mitt senaste inlägg haha.

Ajja, helgen har vart helt okej.
Synd bara att man har sen sån jävla glappkäft haha.
Men nu fråga jag en fråga för första gången och fick inget svar.
Beror det på att det inte finns ngt?
Och varför dyker det upp i skallen?
Jag bryr mig ju inte egentligen haha.
Som sagt va, himla glappkäft =D

Imorgon åker Cissi.
Ska blir tråkigt men hoppas hon får kul.
Själv ska jag göra den extremt roliga feken och inte fatta ett skit.

Jag är dessutom sjukt sugen på chips.
Men svullkvällen igår säger besämt nej!

Så för att yttligare nämna mina fiskar igen som jag så nördigt gör så blir det för dagen:
alla lever fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0