Träningsläger

En riktigt jobbig helg har nu passerat.
Jobbig av flera olika anledningar men träningshelgen tog död på mig.
Fast idag är jag inte så sliten.
Kan bero på att jag inte gjort ett skit.
Bara varit hos läkaren.
Och det va ju inte speciellt jobbigt.

Mitt internet är sjukt segt, eller datan.
Och jag får panik.
Kan typ inte göra ett skit för man kommer aldrig fram på någon sida.
Hatar datorer och internet.
Ska till mamma sen och skriva ut det jag måste göra till skolan.
Ska va inlämnat imorgon och mitt är skit.
Tacka gudarna för att man inte får betyg på det.

Och ikväll äre hockey.
Ska bli sjukt kul.
Det positiva med att det börjar bli kallt är att dom roligaste sporterna drar igång.
Hockeyn och innebandyn.
Jag bara älskar det.
Efter matchen mot Boxholm igår, som gick skit.
Tog vi omvägen förbi Ödeshög för att se herrarna vinna Boet Cup.
Dom vart ju knappt glada.
Jag hade blivit asglad om det va vi haha.
Kan bero på att vi aldrig vunnit något och aldrig kommer göra.
Jo, DM i fotboll vann jag en gång.

Nae nu som sagt va är det en sväng till Eneby som gäller.
Sen soffan, KANSKE företagsekonomi och hockey.


Hej små vänner. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0