Vilken helg

Har vart ledig ändå sen torsdags så börja skolan igen va ju sådär.
Varför går helgerna så fort?

Sjukast av allt var iaf lördagen.
Men den var även sjukt festlig.

Kräftskivan var himla lyckad.
Men vi skulle stannat kvar i Blacka.
Fast då hade vi aldrig upplevt det grymma hålet.
Men Barra skulle även aldrig försvunnit haha.
Och vi hade sluppit ringa polisen.
Och vi har åkt och kollat överallt där han kan ha varit men inte hittat hans saker ändå.
Helt sjukt.
Han måste ha gått hur långt som helst, 
eller somnat i ett dike fullt med buskar och shit så man inte ser ngt.

Idag börjar de riktigt träningstiderna.
Jobbigt att börja träna halv 9 dock.
Då vill man ju bara sitta död i soffan.

Så kom det in massa pengar på mitt konto idag.
Skapligt mycket mer än jag trodde haha.
Så jag är rik och ska köpa en till innebandyklubba.
Är in nöjd med den jag har.
Jag lyckas köpa en skit varje år,
så går jag tillbaks till den gamla igen.
Men vi får göra två försök iår.
Tack vare denna oväntatde inkomst :)

Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0