3-1 i matcher

Igår va det hockey som vanligt.
Satt hemma hos Kim med Ludde, Blom, Henka, och Sofie.
Dom hade grillat innan men jag käka hemma.
Matchen vann iaf Färjestad och den stora vinnaren i slutet var jag medans Ludde va den lycklige under matchen.
Men efter mycket om och men och en vändning vann Färjestad med 3-2 i sudden.
Det tackar jag för.
Ska nog ut till pappa ikväll oxå så måste ringa honom kom jag på nu.
Säga att jag blir sen så att jag får äta lite senare.
 
Så gårdagen var bra förutom den där himla lyfttekniken.
Det är verkligen sjukt tråkigt.
Och inte fick jag intyg på att jag gått den då jag va sjuk sist.
Och inte kommer jag gå klart den och få ett intyg heller för dom sätter inte igång en kurs förrns i höst och då har ju jag slutat.
Så yes, det här var nödvändigt.
Jag har lärt mig massa.

Jag och mamma har även vart en sväng hos farmor och farfar idag.
Väckte farfar och han körde om-blickar-kunde-döda blicken då han låg kvar i sängen =D
Klockan var faktiskt 11 så vi tyckte det va dags för gubben att gå upp.

Har även lagt in musik på ipoden.
Så står även påskris på listan nu.

Men först ska jag ner i källaren för där skriker morsan.
Är visst något som kraffsar i golvbrunn.
Läbbigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0