Back on track

Så var man tillbaks på jobbet efter två sjukdagar.
Som hade blivit fyra om jag visste att jag förmodligen måste gå och jobba nästa vecka.
Själv!
Vilket jävla skit säger jag.
Okej om det va massa mer folk där men det kommer det ju inte va.
Och mamma som jobbar på samma ställe får va hemma men inte jag.
Det kommer inte kännas bra.

Annars kommer en daglig uppdatering om halsen.
Som sagt va bättre idag och jag åt även mat när det serverades påsktallrik =)
Men det är fortfarande inte bra.
Gjorde precis lika ont i morse som alla andra dagar men idag sket jag i vilket.
Och det blev bättre under dagen men nu kommer det tillbaks när jag är tyst igen.

Blir ingen fotbollsträning ikväll.
Inte ett dugg förvånande.
Förmodligen ingen match på söndag heller.
Men då ska jag iaf dit och kolla!

Har städat idag efter det ruttat dött lik i min lägenhet.
Vart både att damma, torka golv, dammsuga och vattna blommor.
Bara min fiskar som behöver sig en omgång nu med en ny växt.
Stackars krakar, känner mig dålig.

Annars vet jag inte vad det blir av dagen.
Kanske springer till Statoil för ngt att äta och dricka.
För det jag har är inget kul.
Och det jag har som jag är sugen på är knäckemacka.
Förmodligen skit.

Kvällen kommer iaf va tråkig.
Jag vill va ute i solen.
Men nae, jag bor i lägenhet och är utan vänner haha.
Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv för att jag måste jobba på lovet.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0