Dagen i ord

Sitter i stan efter en skön natt sömn.
Kan det bli ngt annat när man har ett sm-guld i bakfickan?
Jag fick låna Jöggas ett tag.

Idag blir det iaf upp med Sars på stan en sväng och käka när hon varit på sjukan med sina fingrar.
Klant Sars =)
Sen på kvällen får vi se vad som sker.
Ska iaf ut till Blacka hade jag tänkt.
Och hoppas på att ngt händer.

Och imorgon blir det först ut till pappsen och käka och sen blir det att ta några öl med Sofi och Hiilta.
Får hoppas på att någon åker innan åtta från pappa så jag kommer till stan skapligt.
Då ni alla vet att min far har bosatt sig i Åby.

På söndag är det även fotbollsmatch.
I IGELFORS!
Kul resa men va fasen jag behöver matchen.
Är inte alls redo för en premiär nästa helg.
Himla kul att Hilta nog har bestämt sig för att lira i Norsholm också.
Hon ska också med till Igelfors och sparka boll.
Okej jag sparkar inte, jag använder fötterna så lite som möjligt.

Nu ska jag iaf sätta på en film för att fördriva tiden.

Ses på Blåkulla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0