Dagen T

Idag har jag för första gången käkat kålpudding.
Iaf vad jag minns.
Men den var inte på riktigt.
För det va potatis till och alla säger att det inte ska va det.
Tur att det inte va massa kål i för då hade det inte vart gott.
Även fast jag skulle ha dränkt det med sås.

Annars har det inte hänt mycket idag.
Jag har ätit en kaka som Nisses mamma bakat.
Mycket gott.
Sen vart på konsum och köpt makaroner.
Himla spännande.
Fick även en tandkräm av min mamma.

Fotbollen gick sådär.
Skotten börjar vakna till liv igen och jag kommer ha grym träningsvärk i fotleden imorgon.
Tror jag men det kan jag lova med.
Är ju över tills på söndag.
Fick även veta en mindre kul sak, men däremot bra.
IFK´s målvakt/reservmålvakt eller ngt ska komma ut till oss nästa vecka eller ngt.
Hur pinsamt är inte det?!
Dessutom är han typ skitliten.
Eller iaf 4 år yngre än mig tror jag.
Ska jag lära mig av honom?
Ja det vet jag att jag kan men det känns fel.
Och som sagt va, pinsamt!

Imorgon ska jag och Sofi nog fixa lite mat och så.
Sen på lördag blir det stockholm för shopping och kanske en öl i solskenet =)

Söndagen innebär seriepremiär mot krokek.
Eller korkek som min pappa alltid har sagt.
Jag är nervös redan nu, hur fan kommer det då va på söndag?!

Snart blir det kanske sängen.
Även fast jag har sovmorgon imorgon och kortis dag.
Ibland är det bra med 75 %

Förresten har ju nu ännu en anledning förutom att jag är tjock till att stå i vassen i sommar.
Blåa lår (som då kommer synas mer än att dom bara är gigantiskta) och trasiga knän (skrapsår heter det nog).
Men spelar man fotboll så gör man.
Men låren hade inte vart så om man va utespelare.
Eller beror ju på spelstilen.

Men godnatt små knattar.
Jag ska drömma om hur modig jag är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0