Dagens i-landsproblem

Färjan är fan ett sjukt program.
Skulle aldrig låta någon filma mig när jag är där!
Och ni behöver inte säga "det skulle du visste det" för jag är fasen inte ens med på vimmelbilder frivilligt.
Eller okej, jag kanske har vart med på 10 stycken. Max 10!

Har nog även hittat en telefon jag vill ha.
Så nu kan man få dö om den vill.
Den är ju halvdöd så får se hur länge den vill va med.
Antagligen väldigt länge men det för inget för jag skiter inte pengar iaf.

Min lillebror är även väldigt trög.
Han bytte bort sitt tv-spel mot en mincross?!
Och den får han inte ens ta hem förrns volvon är borta.
Och den lär ju inte va borta på ett par år.
Den har stått död i garaget sen vi flytta in för ett år sen.
Har ju inte ens däck på den så den kommer inte gå många mil till.
Jag blir så arg på honom.
Hur ska jag nu kunna öva på Guitar Hero för att kunna spela med alla andra?
Dåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0