Det är bra

Idag var ju vädret mindre kul.
Hann njuta av solen i någon timme iaf innan molnen förstörde allt.
Jag vill ha sol.
Men kanske är lika bra det så jag inte behöver  mängde med vatten =D

Igår va iaf en skön dag.
På kvällen vart det grillning och sen hem till Kim en sväng med läsk och ostbågar innan vi drog till Ludde.
Där va det meningen att alla skulle bli lite fulla.
Förutom jag för jag har match idag.
Men så vart det ju inte.
Va hemma vid halv 1 iaf efter att ha dödat två spindlar.
Mindre kul då jag hatar asen.
Livrädd för dom kan man även säga.

Jag drömde en superbra dröm inatt iaf.
Jag fick träffa Färjestad haha.
Helnöjd va jag =)
Men det tog ett tag innan jag kom på det imorse.

Nu ska jag iaf kolla på Talang.
Solen är tillbaks lite så hoppet lever. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0