Det här är vad jag kallar sommar

Igår satt vi på Kimiis altan hela kvällen.
Eller till elva då det va dags at åka till krogen.
Någon som är förvånad över att man hamnade där?
Vi himla trevligt iaf =)
Gick hem till mig en sväng efter krogen och tog halv 6 bussen till Blacka.
Jag vart milt glad när jag vakna sen när bussen skulle gå haha.
Överreagerade totalt =D

Idag har jag bara suttit ute i solen.
Har pratat med Nina över skypen och det var trevligt.
Men hon kommer nog dock inte minnas mycket av det som sas =)

Så får se vad som händer sen.
Satt och prata med mamma och Nisse om att säga upp lägenheten och flytta hem.
Inga pengar är problemet.
Vi får se hur det blir med det.
Känns ju inte speciellt kul att flytta hem men ser inte ut som att jag har ngt val.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha, kommer ihag allt tror jag... ? Hur vet man om man kommer ihag allt?

Jag kommer i alla fall ihag att ni satt i motljus sa jag inte sag era ansikten, men ni var sakert jattefina i alla fall!

Vi far gora om det snart igen i ett lite mer nyktert tillstand!

Kram

2009-04-26 @ 03:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0