Effektiv

Idag har jag vart effektiv.
Eller min kära mormor och Hasse är nog dom som gjort bäst insats.
Dom kom iaf hit efter jobbet och hjälpte mig med mina fiskar.
Och eftersom det var miljarder sniglar (ja jag överdriver lite som tur är) i mitt akvarium rensa vi varje sten!
Kommer det nya sniglar nu blir jag galen.
Då ska jag hitta snigelmedel.
Ska hälla i salt som man gör mot bruna mördarsniglar.
Men då dör nog firrarna oxå.
Skulle inte köpt några fiskar men det vart två stycken iaf.
Men skulle valt dom helröda tror jag nog.
Det får bli nästa gång.

Nu ska jag iaf ner till tvättstugan för sista gången idag.

Sen blire att laga mat.
Ska ge mig på wok då det var äcklig soppa idag (som jag försökte lura i mig själv att den var god)
Får se hur det går.
Antagligen åt helvete men då får det bli nudlar.

Hej små knattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0