En givande dag

Livets mest givande dag har jag haft idag.

Åkte till jobbet först där jag fick veta att jag skulle ner till Apelgården med Andrea.
Så jag begav mig dit och gjorde massor.
Först läste jag B-delen i NT sen i fredags (som jag redan läst) i kanske 20 minuter.
Sen vart det dagens NT i cirka 50 minuter.
Det var givande.
Blev lite spel innan det var dags för ngt att göra.
Sen vart det lunch och jag åkte och köpte en korv  på Statoil och en tidning.
Tillbaks till Apelgården och läste tidningen och drack cola.
Sen va det en timme kvar som jag typ stirrade in i väggen på.
Kände att jag gjorde mycket viktigt =)
Men det är ju så det ska va.
Andrea ska klara praktiken själv och det går ju kalas.

Sen vart det en sväng till Blacka.
Käkade en glass med Kimii och sen hem till Linnea och Erik en sväng innan det blev träning.

Och efter denna jobbiga dag var jag verkligen på topp.
Adrenalinet flöt omkring i kroppen och jag va fruktansvärt pepp!
Eller inte.
Min lataste träning med fotbollen någonsin.
Kände inte för det alls.

Nu sitter jag framför tvn och tar det lugnt.
För det har jag ju inte gjort annars idag.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0