En lärorik dag

Idag har det hänt ungefär lika mycket.
Efter en timme gav jag och Henka upp och tog en promenad till Tempo.
Där blev det dricka, en banan och lite nötter.
Sen hände det inte mkt mer.
Vi kom fram till att man kanske borde blogga om vad som hände var tionde minut.
Det skulle va himla intressant.

Efter att ha stirrat in i väggen i några timmar till och efter en ny affärside och några Året Runt begav jag mig till Åby.
Där skulle jag hälsa på Jeppe.
Va där i en kvart kanske för sen sa han att han skulle jobba så då fick jag glatt ge mig iväg :P
Kollade om banken va öppen men den stängde 1 så jag fick inga pengar idag heller.

Sen gled jag, Kim och Sandra till systemet och Leons.
Åt tills jag ville spy.
Va nog räksalladen som gjorde sitt oxå haha.

Så nu är jag hemma och ska ner till tvättstugan.
Himla kul i detta väder.
Men det måste man.

Och har nu bestämt mig.
Det blir Arkösund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0