En måndag som många andra men ändå annorlunda

Dagen började som vanligt.
Och fortsatte som vanligt.
Sen efter jobbet vart det ut på maxi en sväng.
Kollade lite barnkläder och det är ju inte varje dag =)
Men tusan vad saker det finns.
Mamma tyckte nog att jag också skulle klämma ut en unge snart.
Men det sköter Linnea så bra så jag behöver inte ;)
Sen vart det Donken.
En måndag vilket inte är bra men skit sak samma.
Blir ju tre träningar i veckan iaf jämfört med 2 så då kan man få svulla en gång iaf =)

Och nu är jag hemma.
Händer inte så mycket mer utan ser fram emot imorgon.
Då blir det att åka hem till Linnea och Erik och hälsa på.
Ska bli kul.
Och den här gången ska jag våga hålla i Theo för det vågade jag ju inte med Liam =)
Så morgondagen ser vi fram emot.

Får se om vi hörs igen.
Det märker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0