Final!

Snart är det finaldax.
Konstigt nog är jag inte nervös.
Undra va det beror på.
Skulle va gott med en påskmust.
Kanske ska kila iväg till konsum och köpa en =)

Annars märkte jag förut att mina söta kompisar i halsen även har börjat föröka sig på den andra sidan också.
Ingen är lyckligare än jag =)

Kanske blir jobb imorgon också.
Vet ju inte om det smittar eller inte men jag mår ju precis som vanligt.
Får se vad den vänstra sidan av halsen säger imorgon.

Förövrigt älskar jag boken jag läser nu.
För att inte tala om pojken i den.
Om man nu kan kalla honom för pojke?

Nae som sagt va.
Hockey nu och det älskar vi mest av allt.
Jublet kommer idag dock inte att höras över hela huset haha.
Om det ens blir nog jubel?

Ajöken =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om det är Edward du pratar om så älskar jag honom mer, han är ingen pojke, han är egentligen en man!

2009-04-02 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0