Idag stängde jag ut mig själv

Igår var det tomt på den här sidan.
Hade inte tid till att skriva.

Efter jobbet drog jag en sväng till Linnea och Erik för att hälsa på och kolla på Theo.
Så himla söt och svinlik Liam när han va liten.
För när Liam kom hem var han helt plötsligt skitstor.
Jag som tyckt han va liten innan =)
Först vart Liam rädd men sen skulle han båda puss och krama och allt möjligt.
Roligast va när han inte fick mjölk från Linneas bröst haha.
Försökte slita av henne toppen =D

Sen åkte jag till mamma och vi laga mat.
Sen vart det himla stressigt då klockan va 6 och träningen började om en halvtimme och jag inte ens käkat klart.
Men jag vart bara några minuter sen.
Träningen gick sådär och jag höll på att dö på slutet.
Kondition, vad är det?
Sen vart det hem till stan och såg på tv innan sängen lockade för mycket.

Idag blir det innebandy.
Vi får se hur det går. Är ju alltid värt ett försök.

Förresten låste jag ut mig själv förut haha.
Glömde hemnycklaran i bilen som stod i garaget.
Och där på sitter även garagenycklarna.
Och detta kom jag på samtidigt som garagedörren stängdes haha.
Så jag fick yra omkring och försöka hitta någon men det gick inget bra.
Efter typ 20 min kommer det ut en gubbe ur garaget och jag skriker vänta vänta i hela gången för att han ska höra mig.
Och det gör han och släpper in mig i garaget.
Haha ibland är jag bara för festlig =D

Bilder från min telefon går inte lägga in på datorn.
Jävla skitmobil!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0