Jag hatar banken

Idag skulle Tony och jag på promenad.
Bra tänkte jag för då kan jag gå till banken och hämta min lön.
Men så kommer vi dit och det öppnar inte förrns 10.
Då får jag ta det efter jobbet tänkte jag och vi gick en sväng till.

Sen efter jobbet går jag dit igen.
Men då stänger det klockan 3.
Så jag missa det igen.
Fasen måste få ut lönen så jag får pengar.
Har ju räkningar som alla andra att betala.

Annars vet jag inte va som händer idag.
Hade hoppats på att Danne hade tid för en glass efter jobbet men han va i Örebro.
Så det kanske blir en när han är tillbaks =)

Valborg är även svårt att veta vad jag ska göra på.
Men Arkösund låter mest lockande.
Skönt att komma bort igen.
Måste ha bestämt mig till på onsdag så jag kan packa då.
Vill inte stressa på torsdag.
Men det löser sig säkert till ngt bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0