Jag ruttnar fan

Helt seriöst så tror jag att jag håller på att ruttna i halsen.
Nisses pappa sa slem.
Men varför försvinner det inte när jag sväljer som en bäng?
När jag verkligen försöker få bort det för att få veta att det verkligen är slem?
Själv tycker jag det ser typ svart/grått ut och bara blir större och större.
Med vitt äckel på sidan.
Spetälska i halsen.

Och ont jävlar gör det.
Och man måste bara vänta bort det.
Vilket helvete.

Lite jävla soppasås och lite glass på två dygn.
Hungrig som fan.
Jo ett rostat bröd också, som inte va rostat.
Jag vill dö.

Kommentarer
Postat av: Kimi

Det låter inte kul Alexandra :( Men iaf så blir jag tokig för det går inte att skicka sms till dej nu heller. Men jag har svarat när du har skickat iaf så nån gång får du dom väl :P

2009-04-01 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0