Nu är det slut

Hade skrivit ett aslångt inlägg som försvann.
Hur lycklig blir man?!

Påsken är nu iaf slut och det känns inte kul. Jobbet kallar imorgon igen.
Den har iaf vart riktigt bra.

Första är det ju sm-guldet. Kan ledigheten börja på ngt bättre sätt?

Sen vart det påskmiddag hos pappa med släkten och några koppar av favoriten kaffe/baileys.
Efter några timmar där drog jag till Världens Bar där Hiilta och Sofi drack öl och jag hänkade på.
Var mycket trevligt med önskar dock att vi stannat där så hade min natt inte blivit så grymt misslyckad.

Hamnade även på krogen kvällen innan med Barra, Kim och Ludde. Det var inte planerat men väldigt kul.
Slutade med att jag och Barra formaterade om min data klockan 4 på natten =)
Vaknade i soffan upp och ner dagen efter. Huvudet på golvet, benen över ryggstödet.
Det var inte meningen haha.

Sen var jag även nykter på fest i lördags. Mycket märkligt.
Men körde lite folk. Och då ramlade in lite pengar och det behövs ju garanterat efter min jävla däckbytarräkning.
Sicket skit

Idag vet jag inte vad som händer.
Blir iaf mer påskmat med mamma och Nisse. Gud vad jag älskar det =)

Spelade även match igår.
Det gick bra och vi vann med 2-0. Mina utsparkar ska vi dock inte disskutera. Jag blir så arg!
Går fan inte dit jag vill så jag vet ju vad jag ska göra på träningen på tisdag iaf.
Jag ska för andra gången lära mig skjuta. Fan så illa!

Nu ska jag iaf bjuda på lite nostalig.
Nisse har hittat ettt gammalt telefonminne med massa festligt saker på =)

     

      

         

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0