Seriepremiär!

Idag vart dom som sagt va seriepremiären.
Och det vart vinst med 4-3.
Himla skönt och min första vinst i en viktig match på över ett år.
Känns himla skönt =)
Min egen insats var jag inte nöjd med.
Men det räckte iaf.
Med tiden blir det nog bättre, annars vet jag inte vad jag gör.

Drog till pappa efter matchen och käka lite och blev kvar några timmar.
Dom har fått till himla mycket där ute nu.
Skaplig skillnad på hur det såg ut för ett år sen.
Blir himla fint där ute =)

Så den här dagen har vart kalas.
Theo bestämde sig för att komma ut så grattis till Linnea och Erik (jag fick iaf rätt i att det var en kille)
Vinst i premiären och förhoppningsvis blir det många fler
Lagad mat och även mycket god

Nackdelen är väl att det är måndag imorgon.
Men sen bär det av på praktik så det blir lite annorlunda i några veckor.
Så vill jag ändra det som bussgubben sa till "upp med huvudena folk det är snart fredag igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0