SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!

Så har guldet äntligen kommit hem till Karlstad igen.
Färjestad är nu svenska mästare!

Efter en av dom värsta matcher i mitt liv har jag nu ännu ett sm-guld.
Eller kanske inte jag, men iaf.
Och jag ljuger inte när jag säger att det var en av de värsta.
Början var ju kalas, något annat kan jag inte säga.
Sen fick Hv in ett mål.
Och när Färjestad gjorde 3-1 var hoppet faktiskt ganska stort.
Sen när det vart 3-2 tänkte jag helvete.
Och för att inte ens nämna när HV fick spela 6 mot 4 i en evighet.
Ja det var verkligen en evighet.
Flera minuter. Dom värsta i mitt liv.
Men det klarade dom av och guldet var i hamn.

Och jag kunde inte ens jubla.
Inte ett ynka ljud fick jag ur mig.
Jag bara sjönk ihop, började andas och tjöt.
Och tårarna bara rann.
Av lycka såklart.
Sen efter någon minut när jag verkligen förstod vad som hade hänt så kom jublet.

Lyckan är enorm.
Det här är lätt en av dom 5 bästa händelserna iår.

Ibland är allt livet bra.
Och det är det nu.
Helt sjukt bra!

En annan sak som är festlig är att man får sjukt många sms när man får stryk.
Men grattis sms när man vinner? Tsss dom finns inte.
Fick från Stina och Hellan =)

Så nu ska jag iaf sova gott.
Jag ska lägga mig med matchtröjan.
För i den är det fan magi!

SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0