Solen i ögonen

Idag efter jobbet åkte jag och Sofi och käka glass på Halvars.
2 gånger i år redan och noll förra.
Känner mig stolt :P

Jobbet gick fort som vanligt.
Skönt med fredagar för dom är inget jobbiga alls.
Har för första gången på många år sytt på en symaskin.
Jag va ganska grym.

Såg ngt program på tv igår om barn  under 10 år med anoreixa.
Hur fan kan det blir så?
Man är ju bara ett barn och ska inte tänka på sånt skit.
Jag tycker det är hemskt.

Hade även utvecklingssamtal idag.
Det var pinsamt och svårt då jag aldrig vart med om det.
Men Evelina skötte det där galant och jag behövde bara hoppa in ibland.

Nu ska jag iaf klä på mig och snart möta Sofi.
Vi ska nog käka thai =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0