Söndag

Nu har jag vart lika dålig som Kim på att uppdatera här ;)

Helgen har iaf vart lugn och jag är frisk, frisk och åter frisk =)
Fredagen spenderades i Blacka med först hockey med Kim och Sandra.
Dom var dock inte ett dugg intresserade utan pimplade vin när jag hade en nära döden upplevelse.
Sen åkte dom till stan för att ta några "öl" och jag vart själv.
Och boken åkte fram tills jag inte orkade mer/inget speciellt hände.
Så där var jag besviken.
Vid halv 3 droh jag till stan och hämta Kim, Sandra och Sara och vi tog en sväng på Leons.
Vilket slutade med att någon kladdade tsatziki över hela min bil haha.

Lördagen var helt kalasbra.
Satt ute och läste en stund först.
Suprise va?
Sen skicka Kim sms och jag, hon och Rask drog till kisoken och käka glass.
Vid 2 droch vi därifrån och jag åkte till pappa en sväng.
Där var det bakfyllehus kan man säga.
Men vart kvar där några timmar i solen och hade trevligt.
Lyckades även få med min pappa på hockey i Karlstad men fanns det några biljetter kvar?
Nae!
Då vart jag inte glad.
Eller det va snarare han som sa att han ville se hockey faktiskt =)
Synd att jag inte visste det innan bara.

Kvällen spenderades hemma hos Linnea och Erik.
Erik har nog vart med om bättre kvällar haha.
En ren fritidsgård med massa tjejer plus Liam.
Han kunde nog inte haft det bättre ;)

Vid elva drog vi ut en sväng och blev bortlurade av Rask och Sandra haha.
Vi leta 45 minuter typ och vi kom på vart dom va när Barra kläckte ideen.
Efter 2 minuter.
Illa =)

Ajja nu ska jag käka frukost och se vart den här dagen leder.
Det blir ju garanterat hockey iaf.
Och frukost för jag är hungrig.

Adjö kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0