Thai, Singah, Vin, Världens Bar, Black Lion och Stockholm

Än så länge har helgen vart kanon.
Jag och Sofi gick och käka Thai igår och det var himla gott.
"Det är chilin som gör det"
Efter det gick vi hem till mig och drack lite vin som Sofi hade med sig.
Vi kände dock att vi inte va klara då både vinet och Så Ska Det Låta va slut så vi bestämde oss för att gå till Världens Bar.
Där vart det mera öl på uteserveringen.
Det är sånt som visar att sommaren är påväg.
Sen ringde Emma och hon va på Black Lion med några jobbarkompisar så vi gick dit och tog en öl till.
Sen va klockan 12 och vi gick hem.
Hade ju lixom Stockholm att åka till idag.

Så uppe med tuppen (iaf för att vara lördag)
Bussen gick 8.40 och det blev en macka från Statoil till frukost.
Sen slocknade vi båda på bussen med musik i öronen.
När man sen vakna va man ju inte alls speciellt pigg.
Men vi gick av bussen och tände en cigg.
Och det första som händer är att det blåser in en stor bit aska i mitt öga och det var fan inte skönt!
Tårarna rann och ju mer jag försökte öppna ögat ju mer rann det.
Efter ett tag vart det bättre men jag trodde ett tag att jag skulle bli blind ;)
Så vad har jag lärt mig av detta?
Jo, rök aldrig i motvind!

Sen vart det shopping.
För mig gick det himla segt men fick med mig två t-shirt och kanske en eller två jackor.
Vet inte riktigt va man ska kalla det ena =)
Vart ännu en macka på ett litet mysigt fik till lunch.
Middagen bestod av en himla god tacotallrik men den kom senare.

Vi skulle även träffat Stina men hon hade inte tid.
Det var tråkigt men bättre lycka nästa gång =)

Halv 7 gick bussen mot Norrköping igen och vi båda hade ont i ryggen.
Jag lyckades även att få ont i fötterna men det är väl inte så konstigt efter 7 timmar närmare 8 på stan?
Det var iaf mycket trevligt.
Och nästa gång jag sitter på en buss till Stockholm hoppas jag det är när Kim och jag drar på kryssning =)

Vill även säga grattis till min kära vän Linnea som idag fyller hela 22 år.

Sen så tyckte jag bussgubben va himla rolig när han skulle säga hejdå i Stockholm.
Hans citat va "och så upp med huvuden det är snart måndag igen"
Haha det var himla kul.
Ska väl tillägga att min humor va väldigt dålig idag =)


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag hoppas också det faktiskt :P

2009-04-18 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0