Vilket jävla skit

Gårdagen va jättetrevlig.
Fram till vi skulle till Palace/Hugo.
Då vart det skit.
Jag va skit.

Hos pappa va maten skitgod och jag ska dit och äta idag också.
Men det lär ju inte bli på ett par timmar och jag är utsvulten nu.
Vid 2 gick jag hem och fick även med besök som skulle va där tills dom andra gick klockan 3.
Problemet var att det va ingen av dom som svara och jag försökte få tag på dom i nästan en timme.
Arg jävlar va jag.
Sen började han spy på golvet och då vart jag riktigt arg.
Tur att det inte va en riktig spya utan vätskespy.
Då sket jag i vilket och satte honom i en taxi till Blacka.
Inte mitt bekymmer.
För att nån ska slippa stå ute en timme så får man det där?
Vilket jävla skit.

Annars mår jag bra idag.
Önskar att jag hade bilen i garaget.
Men icke.
Jag vill inte va i stan mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0