En onsdag inte helt vanlig

Sitter här och funderar på om man ska va duktig och ge sig ut och springa?
Känner för det men det som får en att tveka är att det är skitmusik på ipoden.
Eller musik jag tröttnat på.
Får kanske bli ett besök hos farmor och farfar också.
Nackdelen är jämt att dom ska bjuda på ngt och jag försöker ju faktiskt banta.
Ska du ha fika?
Nej tack.
En bulle kan du väl ta?
Nae det är bra.
En läsk och en kaka då? Lite glass kanske?
Då är det lätt och säga nej när man älskar sånt!
Så vi får se.

Lär väl inte bli träning ikväll och då kommer jag va nöjd att jag sprang iaf.
Spåret i Kimstad är ju inte så långt.
Men inte fan kommer jag orka iaf.
Noll kondis.

Sen får man ser vadsom händer.
Nu ska jag spana lite.
Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0