Finspång dumförklarades igen

Det är tur att det finns radio.
Annars skulle jag dö på jobbet.

Rix startade idag men hade typ inget att göra så lyssnade inget.
Får ta det imorgon.
Annars kom dom in på endel saker som fick mig att skratta.
Det bästa va när dom hade prat om vilken stad som va bäst Stockholm ellre Göteborg.
Då när dom pratar om dessa städer kommer kommentaren:
 "Alla städer är städer så det är ingen skillnad. Bara på Finspång som är en bunt inavlade idioter"
Det fick mig att brista ut i asgarv!

Sen hade dom en talangtävling där det kom en dåre och gjorde en konversation mellan Pingu och Vanheden.
Var sjukt likt och sjukt bra.
Så tacka vett ja för radio!

Annars blire träning ikväll.
Blire inget folk tänker nog fan inte jag löpa massa heller.
Men jag vill ju.
Så får se.

Match mot Kimstad på onsdag och jag vill inte va med!
Jag vill inte spela någon match alls.
Missar iaf en avgörande mot Kuddby för då kommer jag va bakfull som ett ägg.
Är nämligen PowerMeet-festen då med alla som jobba på den.
Och man får inte spela bakfull =)

Matchen igår vanns.
Jag bryr mig mycket.
Lika mycket som om vi fått stryk.
Som i detta fall är inte ett skit.

Nu ska jag göra en soppa.
Jag hoppar på Kimii och Linnea.
Funkar det för dom borde det fasen funka för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0