Flyttgubbe

En sak är iaf säker.
Jag är inte bra på att packa när det gäller flytt.
Försökte få ner lite saker nu.
På en timme (om inte mer) fick jag ihop en kartong.
Som egentligen va halv då jag bara la allt huller om buller till sist för att få med mig ngt ut.
Usch fly blä det är inget för mig.

Kim skicka sms förut och fråga om jag ville med till Busfabriken.
Och så kunde jag inte för att jag lovat mamma att packa lite.
Och det gick ju himla bra.

Så nu sitter jag hemma igen med en kartong mindre att packa iaf.
Försöker komma på ngt man kan äta.
Det är lätt med någon som inte äter ett skit.
McDonalds va hans förslag.
Hallå jag försöker banta och det går inte om man ska äta skräp jämt.
Ja jag är smått arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0