Fredag

Så va det fredag och mina fötter gillar det nog mest i hela världen.
För dom har jag ont i.

Vet inte riktigt vad som händer.
Kanske ska till Hilta men tror inte det.
Beslutsångest som vanligt.
Det är ju det där med utgång som hindrar mig.
Jag gillar ju inte Hugo.
Bella sa att hon skulle till Otten men Otten 18 fredag?
Aldrig i livet!

Kanske blir att sitta hemma med Kimii och ta ett glas vin eller två.
Vädret är ju på topp för det iaf :)
För Hiltas lägenhet står ju kvar.
Får man ju hoppas iaf.

Måste även fixa mat.
Orkar inte i denna värme men man måste ju.
Sen till shell och köpa cigg.
Ska nog ta en promenad dit.

Nu orkar jag inteva ointressant längre.
Trevlig helg gott folk.
För ett återseende under helgen lovar jag icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0