Haveri på grund av mig

Kom inte igång på jobbet förrns 11.50 idag.
Skönt helt enkelt.
Sen skicka jag ut en ugn åt fel håll.
Jag kom åt knappen 10 sekunder för tidigt.
Detta ledde till haveri och nu är det hel stopp på våran lina.
Få se om dom har fixat det tills imorgon.

Ikväll är det match.
Totte ringde och sa att jag fick spela både ute och i mål.
Plus att jag inte typ inte behövde alls om jag inte ville.
Så jag ska fundera på det.
Vill ju spela ute och inget i mål men så blir nog inte.
Hostan, kondition och tekniken saknas för ute spel.
Eller hostan finns.
Men känns positivt :)

Nu har jag inget mer skit att tillägga.
Förutom att jag vill att klockan ska bli sju imorgon kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0