Ikväll kör vi

fast inte på riktigt.
men innebandy idag vilket innebär massa löpa vilket jag förmodligen in kommer att klara av.
hosta hosta hosta tills jag kräks.
men jag ska ner och göra så gott jag kan.
sen kanske det blir att se herrarna en sväng.
se vad det är för nytt dom hittat.

helgen har annars vart kalas.
fredag blev lugn hemma hos linnea en sväng innan jag åkte till ludde.
lördagen blev inte lugn.
först blev det mantorp på action meet.
samma som förra året men allt va mycket bättre nu.
till exempel väder och vind.

på kvällen började jag och kimii dricka alkohol.
skitsamma om vi är själva sa vi.
men själva blev vi inte.
kvällen tillbringades i vånga hos myggans pappa tillsammans med kim, ludde, myggan, emma, patrik, natalia, rebecka, robert, stefan, nicke och robin.
vart över förväntatn :)

har kort men dom är på kameran i luddes lägenhet.
där jag såklart då inte är.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0