Inte ett jävla skit händer ju!

Inte ett skit har hänt under min vecka på soppa och frukt.
Vad är det för jävla skit?
3 frukter och 2 soppar om dagarna borde väl fan göra så man går ner i vikt?
Helt sjukt.
Värdelöst!

Jobbet va stört som vanligt.
Hatar linan jag hamnat på.
Folket där är tråkiga dessutom.

Helgen var iaf kalas.
Fredagen bjöds på fest i Klippan vilket va trevligt.
Kände inte många när jag kom och kände säkert inte fler när jag gick.
Däremot har jag lyckats att köpa en katt?!
Mamma: vart är katten?
Jag: Hon ligger ute i stolen (jag tror hon menar Maja)
Mamma: Nae katten du har köpt.
Jag: Har jag köpt en katt?!
Mamma: Ja du skicka sms 02.30 inatt och sa att du köpt en katt.
Åhhh vad minne jag har av det =)
Fler luckor också men det bjuds det på när man har kul.

Vi hörs.
Nu blire soppa! och sen träning.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0